A képek bármilyen jellegű felhasználása esetén, kérem, forduljon a szerzőhöz!

2007. december 20., csütörtök

Egy "Vad" kéz


Nemrég ismertem meg személyesen is egy igazán jó fej, vidám fiatalokból álló zenekart, a Vad Fruttik-at. Néhány számukat már hónapok óta hallottam a rádióban, de az igazán nagy élmény egy koncert. Aki teheti, hallgassa meg őket élőben, tuti jól fog szórakozni. Én amikor lehetőségem van, ott leszek és képeket is készítek. A koncert fotózás még új terület számomra, de igyekszem értékelhető felvételeket készíteni. Örülök, hogy a srácok koncertjén nemcsak jól szórakozom, hanem "edzhetek" is.

Ez a kép az ELTE koliban tartott koncerten készült. Próbáltam ismét egy részletet kiragadni az egészből ...

Egyik személyes kedvencem tőlük ez a szám, (Nekem senkim sincsen) amely ugyan nem vidám, de nagyon jól és hitelesen tudják visszaadni az érzést, amiről zenélnek.

Érdemes a többi számukat is meghallgatni, nekem az első CD-n 8 kedvencem van a 10-ből ;-)
Ígérem, sokkal vidámabbak is vannak köztük.


Ja, és míg el nem feledem .... dec. 22-én Csornán lesz koncert. Én ott leszek ;-)

Nincsenek megjegyzések: